Bijna!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Karlijn - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Karlijn - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

11 September 2012 | Nederland, Tilburg

nog 2 nachtjes slapen tot mn reis naar Tanzania!
over 36 uurtjes ga ik vliegen.
Toch wel erg spannend! kriebeltjes in mn buik! maar heb er wel onwijs veel zin in! ben erg benieuwd hoe snel ik mn draai daar zal vinden. Maar ik heb leuke vooruitzichten en ga nog 2½ week op vakantie met Margo en Theo....

mijn adres in Same:
Diocese of Same
P.O. Box 8
Same, Tanzania

zodra ik een mobiel nummer heb daar zal ik die hier op de site zetten.
Verder heb ik in totaal ruim 1000 euro opgehaald en zal er een mooie bestemming voor zoeken/vinden in Same/Bwambo!!

Liefs Karlijn

Lieve groet van ons

• 11 September 2012 - 21:19

Inge Van De Wouw:

He Karlijn,

Super spannend, ik ben zo benieuwd hoe je het gaat vinden, dat die 36 uren maar gauw om vliegen ( hihihi).................................................... komt goed schatje, X

• 11 September 2012 - 21:25

Patrick Couwenberg:

dag karlijn, ik wens je veel (werk)plezier in tanzania en dat je maar snel je draai mag vinden en we nog veel moois van je mogen lezen.
    groetjes en succes patrick

Hoi Karlijn,

ook wij hebben er erg veel zin in komt goed en ik probeer nog even te bellen voor donderdag groetjes Theo en Margo

• 11 September 2012 - 22:43

Margo:

Was niet de bedoeling drie berichtjes

• 12 September 2012 - 16:53

Kuzz Marije

• 12 September 2012 - 18:04

Liesbeth En Peter:

Lief Klijntje...

Erg spannend lijkt me, de zenuwen zouden door mijn lijf gieren... We hopen dat je een supertijd gaat hebben, en veel goeds kan doen met dat mooie bedrag wat je te besteden hebt, maar dat komt wel goed; dat weten we zeker. We gaan je op de voet volgen meid. Maak er wat moois van, geniet, ervaar en deel het met ons. Megadikke knuffel en zoenen van ons voor jou. Toi toi toi! Xxx <3

• 12 September 2012 - 18:50

Mireie:

Hoi Klijntje.

Gaaf hoor. Ik zal je zeker gaan volgen hier.

Dikke kus Mireie.