Nijmeegse 4 daagse - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Karlijn - WaarBenJij.nu Nijmeegse 4 daagse - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Karlijn - WaarBenJij.nu

Nijmeegse 4 daagse

Door: klijntje1985

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

20 April 2012 | Nederland, Tilburg

Hallo lieve vrienden, familie en alle andere die mij volgen via deze site

Van 17 t/m 20 juli doe ik mee aan de vierdaagse in Nijmegen. Dit is heel erg leuk om te doen en ik verheug me er nu al heel erg op. Daarom ben ik ook al flink in training :).

Maar ik loop niet alleen voor mezelf. Ik loop ook om zoveel mogelijk geld bij elkaar te verzamelen voor .... Same district hospital en Bwambo. Daarom doe ik mee aan de officiële vierdaagse sponsorloop. Met alle lopers samen willen we een recordbedrag ophalen voor zoveel mogelijk goede doelen. En onze 100% garantie betekent dat alle donaties en sponsoring voor 100% naar het goede doel gaan, dus géén strijkstok!

Wil je mij helpen om zoveel mogelijk geld bij elkaar te lopen voor mijn goede doel door mij te sponsoren?

Ga naar www.devierdaagsesponsorloop.nl en wordt meteen mijn sponsor.

Alvast bedankt,

Groetjes Karlijn.

De voorbereidingen zijn in volle gang. Het vliegticket is in de bestelling (waarschijnlijk vertrek ik 13 september) de lessen Swahili beginnen over 2½ week en als mn ticket binnen is kan ik een visum regelen, intoductiebrief sturen naar het ziekenhuis daar en kijken welke vaccinaties ik nodig heb.
Mocht je vragen/opmerkingen of andere dingen willen weten hoor ik het graag!!

Als je liever zelf persoonlijk geld over wilt maken mag dat natuurlijk ook :) ik heb een aparte rekening hiervoor geopend:

518222438 tnv KMG Hovers onder vermelding van Tanzania en/of same district hospital.
Alle (kleine) bedragen zijn welkom en zal ik daar zo goed mogelijk besteden.

En natuurlijk zal ik jullie ook tijdens de 4daagse zo goed mogelijk op de hoogte houden!

Groetjes Karlijn

• 11 Juli 2012 - 16:03

Margo:

Hoi Karlijn

Je weet dat wij je gaan volgen en wel in hele directe zin maar ook op deze site.
    Ik heb me nu opgegeven in de maillijst dus dat gaat goed komen.

Groetjes Theo en Margo