4 daagse - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Karlijn - WaarBenJij.nu 4 daagse - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Karlijn - WaarBenJij.nu

4 daagse

Door: klijntje1985

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

22 Juli 2012 | Nederland, Tilburg

Afgelopen week de nijmeegse 4 daagse wederom uitgelopen! en het was weer gezellig! met name samen met Marije gelopen maar natuurlijk ook samen met John, Lies, Maaike en Marieke.
En ook dit heeft me weer sponsorgeld opgeleverd! Bij Ome Jan en Tante An bleef een neefje van Tante Ted slapen en die hebben hun logeergeld aan mij geschonken. en op de wedren ook nog sponsors gevonden. Van de week al het geld gaan storten en dan zal ik een tussenstand bekend gaan maken. Ben zelf ook erg benieuwd!!
Tropencursus was ook erg leerzaam. Niet zo zeer over ziektebeelden maar wel over wat is nu een ontwikkelingsland en wat te doen met verschil in normen en waarden. Wat kun je verwachten in deze landen. En zijn ze gegroeid of gaan ze nog groeien de komende jaren.
Zal nog wat 4daagse foto's toevoegen en dan volgt aankomende week de tussenstand. Vrienden, familie, collega's en 4daagse lopers/suporters BEDANKT!

• 22 Juli 2012 - 08:57

Margo:

Super gedaan

• 22 Juli 2012 - 09:25

Marije:

jij ook bedankt karlijn!
    ik stop nog wat geld in het spaarpotje!
    xxx