nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Karlijn - WaarBenJij.nu nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Karlijn - WaarBenJij.nu

nog 5 nachtjes slapen

Door: klijntje1985

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

12 Juli 2012 | Nederland, Tilburg

Nog maar 5 nachtjes slapen tot aan de nijmeegse 4 daagse.
Ik heb er natuurlijk erg veel zin in!!
En wil ook alvast iedereen bedanken die mij heeft gesponsord! (of dit nog gaat doen)
zoals ik al eerder heb geschreven wil ik voor het bedrag wat ik ophaal nieuwe matrassen kopen voor de ziekenhuizen in Bwambo en Same.
Tot nu toe kan ik 10 matrassen kopen, maar hopelijk gaan dit er nog meer worden!

Ondertussen is mijn vliegticket geboekt en vertrek ik op donderdag 13 september naar Tanzania, en ben ik 10 december weer terug in nederland. Dus nog maar 9 weken!
Ook het visum in aangevraagd, heb ik de meeste vaccinaties gehad en ben ik volop bezig met de Swahili lessen.
Morgen ga ik naar Amsterdam toe voor de tropencursus. Ik ben erg benieuwd wat ik hier allemaal zal gaan leren!

Verder ben ik dus nog steeds op zoek naar sponsors en dat kan deze maand nog via http://www.devierdaagsesponsorloop.nl en dan rechts in beeld: “ik wil doneren” en zoek mij dan op via achternaam (Hovers) of woonplaats (Tilburg)
Verder kan het ook rechtstreeks op een aangemaakte rekening:
518222438 tnv KMG Hovers onder vermelding van Tanzania en/of same district hospital.
Alle (kleine) bedragen zijn welkom en zal ik daar zo goed mogelijk besteden.

Ik hoop dat ik tijdens de 4 daagse jullie ook een beetje op de hoogte kan houden, mocht ik internet hebben en anders zal ik in het weekend na de 4daagse een korte updat toevoegen.
Iedereen bedankt alvast voor jullie steun!
Je kunt mij volgens tijdens het lopen op één van de onderstaande nummers:
registratienummer: 420696
loopnummer: 40-W-159

Groetjes Karlijn

  • 12 Juli 2012 - 09:22

    Mandy:

    Goed bezig Klijntje!!!! XXX

  • 12 Juli 2012 - 12:30

    Margo:

    Hoi Karlijn,

    Nou de maillijst werkt zoals je ziet veel
    plezier met je tropencursus en veel succes met lopen maar dat doe je op je
    "'sloffen"'

    Groetjes Theo en Margo

  • 15 Juli 2012 - 12:50

    Lieske Willems:

    Heej Klijntje, ik en Peter wensen je heel veel succes tijdens de vierdaagse en we hopen dat je heel veel geld ophaalt voor Tanzania. Ik ga je zeker volgen en ik ga ook wat geld storten hoor! Toi toi toi, en dat de beentjes het maar weer goed volhouden, maar dat lukt wel met zo'n gezellige wandelclub lijkt me. Komt goed meid, want je bent een kanjer! Xxx

    Lieske en Peter

  • 15 Juli 2012 - 19:39

    Karlijn:

    je kunt me volgen via www.4dfollowme.nl en loopnummer 40W159 nadat ik m'n startbewijs heb opgehaald

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

3 maanden backpacken door azie 14 feb tm 21 mei 2018 Hongkong, indonesie, vietnam, filipijnen en kuala lumpur

Actief sinds 14 Nov. 2011
Verslag gelezen: 674
Totaal aantal bezoekers 72907

Voorgaande reizen:

14 Februari 2018 - 21 Mei 2018

3 maanden backpacken door azie

13 Oktober 2017 - 31 Oktober 2017

Van Guus Meeuwis tot Backpacken in Ecuador

27 Januari 2015 - 07 Februari 2016

Werken op Bonaire

13 September 2012 - 10 December 2012

Same District Hospital (Tanzania

10 Februari 2012 - 02 Maart 2012

rondreis thailand

Landen bezocht: